تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:کاهش 10 کیلومتری سرعت مجاز مبنای اجرایی ندارد چرا که باید در کمیسیون ایمنی راهها به تصویب برسد.

کاهش 10 کیلومتری سرعت مجاز مبنای اجرایی نداردسرهنگ مهری معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره کاهش 10 کیلومتری سرعت مجاز اظهار کرد: کاهش سرعت مجاز هنوز اجرایی نشده و فعلا دست خوش تغییرات نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: برای هرگونه تغییراتی باید در کمیسیون ایمنی راهها موضوع به تصویب برسد.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد:کاهش 10 کیلومتری سرعت مجاز پیشنهادی بود که توسط کشاورزیان ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان شد اما مبنای اجرایی ندارد و پلیس به عنوان مجری قانون براساس قانون عمل می کند.

سرهنگ مهری در پایان گفت: سرعت مجاز در بزرگراه ها برای وانت ها و سواری ها 110 کیلومتر و برای کامیون و اتوبوس و کشنده ها 100 کیلومتر است.البته در بعضی از آزادراه ها سرعت مجاز برای سواری ها و وانت ها 120 کیلومتر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 12 آذر 1396برچسب:, ] [ 12:54 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت